zaterdag 4 oktober 2008

Tunesie Week 3












De route van Douz naar Ksar Ghilane...hier werd het ongeveer duidelijk dat we het niet in 1 dag gingen redden en dus een nachtje in de woestijn zouden gaan kamperen...


Het uploaden van de fotos duurt hier enorm lang (13 minuten voor bovenstaande foto....), dus de rest houden jullie tegoed!

Hier dan eindelijk de rest!!!


















Kamperen wegens onvoorziene omstandigheden ... en dan moeten er aardappels met knackies worden gegeten ... mmmm heeeeeeeerlijk!



















De volgende ochtend konden we het hoopje zand wel de baas .... Echt leuk tuffen !!!




















Daarna uitpuffen in de oase van Ksar Ghilane ... ook de kamelen zagen dat het goed was ...





























Ons Troglodyte hotel - kamer is houtendeurtje rechtsboven ...






















Ook dagobertje werd weer hersteld aan de uitlaat, na een iets te steile duin ... Vakkundig ??? Veiligheid ??? maar we konden wel weer verder ...




















Ksar Ouled Soltane - graanschuren zoals de wereldbank ze niet meer bouwt ...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

lucht uit de bandjes! anders kende d'n hulle sahara wel afgrave!

Nore's Space zei

amaai,zo verlaten enzand en nog eens zand Blij dat ik daar niet moet zijn groetjes en verdwaal niet

Anoniem zei

He C & W
Kzit achter mij comp. en krijg van Almoessera Tvl een bericht via msn. Ik chat en verneem dat hij samen mt Marbuk en jullie in Tobruk zit. Ik gelijk jullie nm gegoogled en kom op jullie site terecht. Oh, we jaloers en wat balen we dat ons avontuur er inmiddels op zit. Heel veel succes en plezier, grt aan Mabruk
Gr Laura en Vegter
www.stapvoetsdoorafrika.nl

Anoniem zei

Nounou wat spannend is het in Afrika. D'r is al weken nix meer geblogtd. Tja das zeker de schuld van internetCAFE's. hik.

Anoniem zei

hahahah!!! moet je hier eens kijken!!

http://verdwaaldinoostafrika.blogspot.com/

d'r staat ook een link aan de linker kant van dit blog zie ik nu.

Anoniem zei

Kreeg ik van jou een sms op mijn verjaardag??? Heb geprobeerd wat terug te sturen maar geen idee of dat is aangekomen. Ik zat lekker in Oostenrijk (nee, nog niet op ski's of snowboard, dat komt de laatste week van december).
Morgen laatste werkdag, dan toos werkeloos (oh nee, dat heet zelfstandig ondernemer....).
Groetjes,
Jacqueline