zaterdag 8 november 2008

Dagobert in Oost-Afrika v. 2.0.1 beta

Vanwege blijkbaar problemen met het blog door de Internet Explorer gebruikers (Blog bleef "hangen") zijn er wat aanpassingen gedaan aan in het linkermenu.
Nee, ik ga geen ellendige verhalen over Internet Explorer ophangen, maar toch vreemd dat het met FireFox en Chrome perfect werkt! ;-)

Mochten er problemen zijn dan kun je dat even melden. Hoe??? want het blog werkt dan toch niet??? Hmmmm...dan kunnen we het ook omdraaien...als ik geen meldingen krijg is het blog stuk, dus verwacht ik elke dag meldingen...hmmm...ook niet werkbaar...een apart email adres aanmaken waar je storing op kunt melden? een 24x7 pieperdienst? 0900-8844? hmmmm....geef Chantal en Wim maar een seintje dan komt het wel weer goed.

Er wordt in iedergeval weer geprobeerd de defender statistieken terug te toveren, want daar zit iedereen natuurlijk elke dag naar te kijken, vandaar dat we nu in "Beta" zijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zie geen verschillen tussen FF en IE...maar laat het gewoon in Beta staan...da's hartstikke hip joh. Heel web 2.0 ook. Ik stem wel voor minder grappige poll vragen... collega's kijken zo raar op.