zondag 3 februari 2008

Wim over Chantal

Schrijven over Chantal is even makkelijk, als moeilijk !

Enerzijds is ze "iemand met een handleiding", maar die heb ik vrij aandachtig gelezen en, denk ik, begrepen .... Of niet?

Wat ze zeker is een 100%positivo !!! Hoe groot (of banaal) een probleem ook is, zij denkt (gestructureerd) na en heeft dan vrijwel onmiddellijk haar (ongezouten) realistische oplossing klaar. Alsof het vanzelfsprekend is, het zus of zo te doen.... Echt geweldig (voor mij) !

Verder is ze ook een reiziger in hart en nieren, een sjole (West-Vlaams), een zwerver, een ik-wil-de-wereld-zien....-en-veranderen-waar-ik-kan, een leuke, grappige, gezellige, lieve vriendin.
Iedereen die haar kent, ziet haar graag! De vriendin van iedereen en de vlotte babbel voor iedereen, maar wel míjn vriendin !!! (Haha)

Wat betreft onze Afrika-reis, ben ik héél blij met haar! Zonder haar, zou ik trouwens nooit gegaan zijn of überhaupt de stap om te gaan hebben gezet! Wel 1000 plannen hebben gemaakt, misschien nog langer, verder, hoger, dieper, .... onmogelijker, maar nooit geen van allen hebben gerealiseerd... !

Wat betreft ons leven, ben ik ontzettend gelukkig met haar !!!

Ik verlang al geruime tijd naar ons vertrek, samen een jaartje uit het alledaagse ritme en reizen, dingen zien, doen, beleven, .... Een stap in het echte leven zetten (ons leven), een stap samen op weg gaan, een reis samen door onze liefdes, een droomreis samen maken, een droom samen waarmaken, samen zijn....

Wim aan Chantal: Merci !

2 opmerkingen:

Nore's Space zei

we wensen jullie echt het allerbeste in jullie droom We zullen jullie wel met pijn in het hart zien vertrekken Het stelt ons gerust dat jullie wel goed voor mekaar zult zorgen (ik verlies geen zoon maar win er een leuke dochter bij) jullie ouders

Anoniem zei

Nou Chantal, als je hier nou niet emotioneel van wordt...wat een dichter en romanticus die man van jou!

veel plezier, tot over een jaar!

kuskuskuskuskuskuskuskuskus

Karin